Thursday 13 October 2011

coretan pertama



assalamulaikum....

simbolik sahajakan gambar laptop itu. tapi rasanya sangat sesuai dengan coretan saya ini. masa saya banyaknya dihabiskan menghadap laptop setiap hari. waktu senggang saya di hadapan laptop. saya sangat suka berinternet. siang dan malam di sisi laptop saya habiskan masa. tidak dapat dibayangkan jika tiada laptop dan internet. bagaikan burung patah sayapnya. begitulah yang saya rasai tika lapy kesayangan ini rosak @ line internet buat hal. opss dah jauh melalut intro pengenalan ini.

saya sangat suka baca blog. hampir setiap hari saya akan baca blog dan setiap hari juga ada sahaja blog baru yang saya jengah melalui blog-blog yang saya kunjungi. sehingga ternukil rasa dalam diri ini mahu berblog. lagi pula saya sangat suka membaca, berceloteh (merapu sebenarnya kot). lalu saya mencuba untuk berblog. harapnya adalah yang sudi membaca blog saya ini. saya mahu menulis melalui pemerhatian dan pendekatan di sekeliling saya. bukankah cerita sehari-hari kita selalu ada dengan pelbagai warna pelangi. yang elok itu budi, yang indah bahasa. yang kurang elok kita jadikan sempadan diri

salam perkenalan daripada saya...

1 comment:

  1. Coretan Pertama acap kali dilakukan secara simbolik dan di agungkan karena itu adalah awal mula dari segalanya. Ketika saya melihat blog ini dan coret ini lah yang pertama ku lakukan di blog milik sahabat walau kutahu ku tak mengenal siapa gerangan pemiliknya, walau ku tahu jauh di seberang lautan. Dunia ini menjadi kecil kala dunia maya menatapnya, seraya kita semua berada di tempat yang datar, yang mampu menatap satu dan yang lain, sungguh suatu teknologi maha karya yang mampu menyatukan insan di dunia... Salam persahabatan dari blogger nun jauh di seberang lautan... Swadayana.blogspot.com &http://aboutus.org/seiklania.blogspot.com

    ReplyDelete